ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τις πρόνοιες της παραγράφου (η) του άρθρου 17(1) του Νόμου N.112(I)/2021. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 μέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένα τρίτο πρόσωπο το οποίο εσείς ορίσατε – και είναι διαφορετικό από τον μεταφορέα της KONIARISSHOESCYPRUSLTD – απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών. Οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση συνοδευόμενο με την απόδειξη ή το τιμολόγιο ειδάλλως η υπαναχώρηση θεωρείτε άκυρη. Σε περίπτωση που έχει προηγηθεί αλλαγή προϊόντος θα ισχύει η ημερομηνία όπου ο πελάτης απόκτησε φυσική κατοχή της αλλαγής.
Σύμφωνα με το Άρθρο 24(1) του Νόμου, στην περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης φέρει ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα του χειρισμού των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΕΜΑΣ (σε περίπτωση που έχει προηγηθεί αλλαγή θα επιβαρύνεται και το κόστος της αλλαγής).
Σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Εξαιρούνται από δικαίωμα υπαναχώρησης προϊόντα που είναι σφραγισμένα και δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγείας και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. εσώρουχα, μαγιό).
Σε περίπτωση υπαναχώρησης προϊόντων που εμπεριέχεται μέσα δώρο δεν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων χωρίς να επιστρέφεται και το δώρο.
Προς διευκόλυνση των πελατών μας βρίσκεται διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μας σχέδιο φόρμας υπαναχώρησης, την οποία μπορούν οι πελάτες να μας αποστέλλουν αφού συμπληρώσουν τα απαιτούμενα πεδία. Η διεύθυνση επιστροφών είναι Αγαπήνορος 4, 1022 Λευκώσια – Τηλ +357 22 345 060-061.
Κατεβάστε το ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΑΛΛΑΓΕΣ
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο προϊόν, η επιχείρηση θα εξετάσει το αίτημά του (ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ) σύμφωνα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων που θα αφορούν στην ίδια σεζόν. Σε περίπτωση που το προϊόν για το οποίο ζητείται η αντικατάσταση αγοράστηκε με έκπτωση ή με κάποια προσφορά, η αλλαγή θα γίνεται μόνο με προϊόντα που θα βρίσκονται αντίστοιχα σε έκπτωση ή προσφορά .Η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνο εφόσον έχουμε παραλάβει το προϊόν το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.
Στις περιπτώσεις που το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη, δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα να το επιτρέψει. Το προϊόν που θα επιστραφεί πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί. Στις περίπτωσης αυτές το κατάστημα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. (δες τη σύνταξη)
Για παραγγελίες άνω των 59 € η αντικατάσταση είναι δωρεάν. Για παραγγελίες από 58,99 € και κάτω η χρέωση είναι 5€ για την αντικατάσταση.
Η επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο για το ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι για τα φυσικά καταστήματα.
Στις περιπτώσεις που το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη, δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π) ο πελάτης έχει δικαίωμα αλλαγής του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης.
Οι επιστροφές θα γίνονται μόνο με την εταιρεία την οποία θα υποδείξουμε εμείς στον πελάτη.